juni 25, 2022

De Nieuwe Loosduinse Krant

Wij zijn de toonaangevende aanbieder van kwalitatief Nederlands nieuws in het Engels voor een internationaal publiek.

Projecten voor elektriciteitscentrales in het noorden van Old Town proeven van Dutch design | ALXnu

projecten De herontwikkeling van de GenOn-fabriek heeft tot doel het huidige Tsjernobyl-probleem van het gebied te transformeren, met een Nederlands ontwerpconcept, waarbij de voorkeur wordt gegeven aan voetgangers en motorrijders boven auto’s.

In een verklaring aan de Parks and Recreation Authority vorige week zeiden vertegenwoordigers van Hilco Redevelopment Partners (HRP) dat de geplande ontwikkeling de twee hoofdroutes zou scheiden in autoverkeer en prioriteit voor voetgangers en fietsers. De laatste heet a In de woonwijk En sinds de jaren 70 actief in Nederland.

Pedestrian Street blokkeert het autoverkeer – het 100-blok van King Street – niet, maar wil met zijn open ruimte en programmering voetgangers en fietsers aantrekken. Nerfing Auto’s voor loopsnelheid. De straat kan gesloten zijn voor evenementen of tijdens de zomermaanden.

“Voor fietsers en voetgangers, eigenlijk voetgangers, vinden we het essentieel dat de voorweg voorrang krijgt”, zei hij. Melissa Schrock, Senior Vice President van Mixed-Application Development voor HRP. “Ik denk dat het overdag en ’s avonds en in het weekend kan dienen als een rustige straat tijdens normaal verkeer. Een van de redenen waarom we op deze manier plannen, is het tastbare verschil dat auto’s aanmoedigt om ’te gaan waar ik heen wil’ en terug naar achterstraat.

Maar Shrock zei dat de HRP terughoudend is om de straat volledig af te sluiten voor autoverkeer, en zegt dat er toepassingen zoals foodtrucks kunnen zijn.

“We vinden het geen slechte zaak dat er af en toe autoverkeer voorbijkomt als foodtrucks,” zei Shrock. “Natuurlijk is ons doel, als er auto’s zijn, ze weten dat ze secundair of tertiair zijn aan de belangrijkste activiteiten daar, en er zijn verschillende periodes waarin ze dat niet zijn: zoals de zomermaanden en activiteiten.”

READ  Betrapt worden voor te hard rijden zou een genoegen zijn als deze oldtimer patrouillewagen je achterna zat

De totale ontwikkeling zal ongeveer zes hectare open ruimte zijn. Gecombineerd met het rails-to-trails-project van Norfolk Southern en de Mount Vernon Trail van de National Park Service, zal het gebied 14 hectare openbare open ruimte hebben.

Seymour bierIs de belangrijkste bij het landschapsarchitectenbureau OJBzei dat de ontwikkeling van kajaklanceringspunten en aanlegsteigers voor watertaxidiensten ook wateromarmend potentieel heeft.

“Aan de waterkant ten noorden van de camping [is a] “Het is een uniek schiereiland met drassige bomen,” zei Beer.[We] Zie het als een plek om te stoppen voor vogels kijken en andere natuurlijke activiteiten.”

Maar Peer merkte op dat het grootste deel van het land eigendom is van de National Park Service (NPS). Sommigen in de Parks and Entertainment Authority hebben gezegd dat de NPS niet zal meewerken bij het delen van land met particuliere ontwikkelaars. Shrock zei dat HRP in gesprek is met NPS en hoopt dat iets kan werken.

“We hebben hun een ideologie voorgelegd om hun mening te krijgen”, zei Shrock. “Hoewel het waar is dat ze hun bezittingen niet door elkaar willen halen, denk ik dat ze heel open staan ​​voor de visie waarmee we hier communiceren. We willen dat het een open en uitnodigende plek is. Er is een mogelijkheid dat het niet ontkent wat de Mount Vernon Trail bereikt, maar werkt met hen samen om het te verbeteren.

Op dinsdag 22 februari is er een werksessie met de stad gepland, met openbare hoorzittingen in juni. Shrock zei dat er plannen zijn om tegen het einde van 2022 met de sloop te beginnen met grondschoppen voor nieuwe ontwikkeling begin 2024.

READ  Barcelona nabij Nederlandse spits Memphis tekent transfervrij van Lyon

Commissaris Stuart Fox zei: “Ik waardeer het team.” Zoals u al zei, is dit een zeer complex project … een van de partijen is failliet, er zijn milieuproblemen en het is de grootste visie van de stad, natuurlijk in de oude stad. Dus van een wenkbrauw een enorme kans maken voor de stad is geen eenvoudig project.