december 2, 2022

De Nieuwe Loosduinse Krant

Wij zijn de toonaangevende aanbieder van kwalitatief Nederlands nieuws in het Engels voor een internationaal publiek.

OLD DUTCH FOODS PARTNER MET DE CFL VOOR HET SEIZOEN 2023

Toronto (17 november 2022) – Old Dutch Foods B.V. (ODF) is er trots op te zijn uitgeroepen tot Official Crunch of the Canadian Football League (CFL) voor het seizoen 2023, het naseizoen en de 110e Grey Cup op Tim Horton’s Field in Hamilton. Deze twee al lang bestaande Canadese merken komen samen om het hele seizoen voetbalfans in het hele land te betrekken.

“We zijn erg enthousiast over onze nieuwe samenwerking met de CFL. Dit is een andere effectieve manier voor Old Dutch om te investeren in Canadese sporten en om betrokkenheidsmogelijkheden te bieden voor CFL- en Old Dutch-fans”, zegt Scott Kelemen, Sr. Nationaal Directeur Merk & Strategie bij ODF. “We zijn er trots op een officiële sponsor te zijn en de actie waaraan fans volgend jaar deelnemen naar een hoger niveau te tillen.”

Old Dutch werkt momenteel samen met een aantal CFL-teams, maar 2023 zal het eerste jaar zijn als hoofdsponsor met verschillende verrassende en verrukkelijke initiatieven gepland voor volgend seizoen.

“Samen met Old Dutch openen we nieuwe wegen en kansen om fans dichter bij de game te brengen”, zegt Tyler Mazereeuw, Chief Revenue and Marketing Officer van de CFL. “Deze samenwerking draait helemaal om de fans – neem het spel in je op, geniet van een zak Old Dutch en ervaar de CFL zoals je nog nooit hebt gedaan!”

In 2023 krijgt ODF gedurende het reguliere seizoen merkintegratie; de officiële snacksponsor zijn van het Grey Cup-festival; en communiceer wekelijks met fans via wedstrijden, interactieve games en digitale activaties. Ze zullen ook een sterke fanbetrokkenheid hebben bij de East Coast-klassieker, Touchdown Atlantic, ter ondersteuning van hun initiatief om de Old Dutch-aanwezigheid in Oost-Canada te laten groeien.


OVER OLD DUTCH FOODS LTD.
Het begon allemaal in 1954 in Winnipeg. Smaak, kwaliteit en identiteit maakten zo’n indruk dat Oudhollandse frites en snacks meteen een hit werden. Zes decennia later is onze windmolen nu een gewild item in de winkelrekken in heel Canada. Een merk om te vertrouwen, een product om van te genieten – Old Dutch blijft de snackindustrie leiden op het gebied van productinnovatie en integriteit. Bezoek onze website olddutchfoods.ca en volg ons verder Instagram voor meer informatie.

OVER DE CANADESE VOETBALLEAGUE
De Canadian Football League, gebouwd op een fundament van meer dan 110 jaar voetbaltraditie en -geschiedenis, heeft negen teams, miljoenen fans en een toewijding aan dienstverlening aan de gemeenschap en aan topsport. Ga naar om op de hoogte te blijven van CFL-nieuws CFL.ca.

READ  Nederlandse havenarbeiders weigeren vracht op P&O's Pride of Rotterdam te laden uit solidariteit met ontslagen Britse veerbootarbeiders