oktober 24, 2021

De Nieuwe Loosduinse Krant

Wij zijn de toonaangevende aanbieder van kwalitatief Nederlands nieuws in het Engels voor een internationaal publiek.

Nederlandse bedrijven komen terug

Mocht je mijn columns nog niet eerder hebben gelezen, ik ben business reporter bij The Sentinel. Het is mijn taak om te leren over openingen, sluitingen, updates, nieuwe ontwikkelingen en loopbaantrends. Die verantwoordelijkheid was de afgelopen 16 maanden zwaar. Ik heb sinds maart 2020 meer slotverhalen geschreven dan ik weer hoop te schrijven. Waarom? Onze lokale ondernemers komen eindelijk terug.

Morgen zal ik nog een stadsbedrijf aan mijn lijst toevoegen. Tot slot interview ik trouwprofessionals die iets positiefs te vertellen hebben. Ik schrijf over twee nieuwe verhuurbedrijven aan Lake Macado. Op mijn agenda voor deze week staan ​​first-person productie na de uitbraak van Holland Community Theater en een terugkeer naar het Open Mike Night Park Theater.

Maar vandaag schreef ik over twee bedrijven die winkelhoeken openen in Eighth Street: Bobby Beach en Nellis’ Dutch Village. Vorige week schreef ik over de Powerman Blueberry en zijn uitgebreide boerderijmarkt – evenals zijn eigen venture-stad.

Ik ben doodmoe, maar ik kan nog steeds niet opgewonden zijn. Ondernemers hebben fraude gepleegd, maar ze hebben nu een duidelijke en beknopte boodschap: het is tijd om de plaats in te nemen die we hebben achtergelaten.

Familiebedrijven breiden uit naar grotere winkels, bedrijven aan huis krijgen eindelijk hun eigen bedrijfsruimte en het aantal aanvragen voor ontwikkeling neemt toe tijdens vergaderingen van de Planning Commission. Het stelde epidemische bedrijven in staat hun model te veranderen en nieuwe dingen te proberen – en die aanpassing leidde tot nieuwe innovaties en nog betere service.

Ik kan niet voor elke gemeenschap in Lakeshore spreken. Maar in Nederland zijn er lokale shoppers om de eigenaren van de overgebleven bedrijven te bedanken. Toen de epidemie toesloeg, kwamen de Hollanders naar buiten om hun lokale bedrijven te steunen en hun geld in hun belang te houden.

READ  ING compenseert Nederlandse particuliere klanten met enkele consumentenkredietproducten

De lokale economie speelt in op die voordelen, en klanten die van landschap veranderen, moeten twee keer nadenken voordat ze vaker naar een grote winkel gaan dan hun lokale moeder- en popwinkel. Als we ons bewust blijven inspannen om kleine bedrijven te ondersteunen, stel je dan eens voor welke nieuwe en opwindende initiatieven er in de toekomst naar Nederland kunnen komen.

De werkloosheidsuitkeringen zijn hoog tot september, en werknemers zijn erg voorzichtig bij het kiezen van een bedrijfstak die zij als duurzaam beschouwen. In veel gevallen betekende dit dat de detailhandel en de horeca helemaal moesten worden vermeden, die beide ongelooflijk onstabiel waren te midden van veranderende epidemieën. Er is geen garantie dat die beperkingen niet meer terugkomen – en waar zullen de werknemers zijn als de extra voordelen vervallen?

Dat gezegd hebbende, zijn er nog steeds aanzienlijke obstakels om te springen. Zoals sommige bedrijfseigenaren opmerken, zorgt de “tweede epidemie” van personeelstekorten ervoor dat veel bedrijven uitbreiden zonder een winkel.

Het goede nieuws is dat veel lokale bedrijven zich steeds meer richten op de gezondheid, veiligheid en beveiliging van hun werknemers. Werknemers in lokale bedrijven genieten gemiddeld meer gerichte en tastbare voordelen (flexibele tijd, weekend- en vakantiesluitingen, trots op hun product) dan werknemers die kiezen voor grote, afgelegen bedrijven met honderden werknemers om te organiseren.

Als je erover nadenkt om weer aan het werk te gaan, is er geen beter moment dan nu om op zoek te gaan naar kansen. Bedrijven, zelfs lokale bedrijven, bieden uitgebreide inlogbonussen en hogere salarissen om hun bedrijf op volle capaciteit te laten draaien.

READ  Nederlandse kunstexperts breiden populaire schilderkunst uit met kunstmatige intelligentie

Uiteindelijk is het ondersteunen van het Nederlandse bedrijfsleven meer dan alleen praten over onze lokale favorieten. We moeten ze vaak ontmoeten, mondeling en op sociale media ondersteunen en eraan werken.

Doe het en je maakt tientallen lokale families en ondernemers – waaronder een Holland Sentinel-verslaggever – heel blij, echt waar.

– Correspondent Cassandra Living is correspondent voor The Holland Sentinel. Ze woont in Nederland. Neem contact met haar op via [email protected]

Hoogtepunten van de nieuwsbusiness

  • Nederlandse bedrijven komen terug
  • Bekijk al het nieuws en artikelen van Business News-updates.

Disclaimer: Als u dit bericht of artikel wilt bijwerken / bewerken / verwijderen, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam.