Als u reclame wilt maken voor de online bingosite Dombola in Nederland, moet u de naleving controleren bij een juridisch adviesbureau. Tombola is het eerste bedrijf in de branche.
Nalevingsverificatie kost het eerste jaar இணையத 1.125 ($ 1.270) per website, daarna betalen affiliates € 725 per jaar voor compliance.
Daarnaast is het dochterondernemingen niet toegestaan degenen te selecteren die nalevingsverificatie willen uitvoeren. De Bingo-site accepteert alleen cheques van juridisch adviesbureau XY Legal Solutions BV.
Het adviesbureau heeft het KVA-goedkeuringsmerk ingesteld als merk voor nalevingsverificatie. Het merk KVA moet niet worden verward met de Kansspelautoriteit, de Kansspelautoriteit (KSA). KVA is niet aangesloten bij KSA of is niet geaccrediteerd.
Jan Westerhoff, een Nederlandse iGaming-expert van Nieuwslog, betoogde dat deze vraag tienduizenden euro’s meer zou kosten voor affiliates met een groot aantal websites.
Hij voegde eraan toe: “Dompola is de enige Nederlandse uitgever met een KSA-licentie die deze vereiste oplegt. Alle andere operators op de Nederlandse markt, zoals bet365 en Betcity, voeren hun eigen nalevingscontroles uit en die bedrijven brengen geen kosten in rekening voor hun gelieerde ondernemingen.”
Volgens Westerhof zal dit een inefficiënte en dure omgeving creëren in de gecombineerde markt als deze beslissing wordt gevolgd door andere operators.
Hij concludeerde: “Dit zou enorme rekeningen betekenen voor de dochterondernemingen, en alleen geldverslindende consultants die snel geld willen verdienen, zullen slagen.”
More Stories
3 redenen waarom de MotoGP in San Marino zo populair is!
Nederlandse Royals geconfronteerd met protest tijdens Caribbean Tour, zoals Kate en William
Het in Nederland gevestigde PowerField trekt € 500 miljoen naar zich toe om energiesystemen te ontwikkelen en te beheren voor een duurzame wereld